FANDOM

Calradia

Mapa w M&B

Calradia - fikcyjna lokacja, w której rozgrywają się akcje gry Mount&Blade i jego dodatku Warband.

Opis Edytuj

Na ziemiach Calradii leży pięć frakcjii (sześć w Warbandzie). Każda z frakcji różni się od innymi władcami, wasalami, pretendentami, jednostaki bojowymi, itd. Są także położone na różniących się od siebie terenach. Każde królestwo toczy swoje własne wojny, toczy bitwy, zawiera pokoje nawet bez udziału gracza. Jednak, jeśli gracz aktywnie uczestniczy w toczonych bitwach i intrygach politycznych państw (lub jednego panstwa) wpływy tych frakcji mogą rozprzestrzenić się na całą krainę.

Mapa Calradii Warband

Mapa w Warband

Jest to miejsce niezwykle niebezpieczne. Nie panuje tu porządek, czy prawo. Po całej Calradii panoszą się grupy bandytów, zbirów, czy wrogich wojsk, których jedynym celem jest sianie chaosu i własne, głównie materialne, korzyści. Wędrując między wieloma miastami i wioskami, od czasu do czasu można natknąć się także na podróżujących wieśniaków, karawany, którym możemy zaoferować pomoc lub nawet ograbić, oraz grupę Łowców głów. W dodatku Warband mapa Calradii znacząco zmieniła się w stosunku do tego z ,,podstawki" (zmiany widać na obrazkach po prawej).

Calradia znaczy "rządzona przez radę" w starych, słowiańskich językach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki