FANDOM

Królestwo Rhodoków
250px
Położenie Góry Calradii
Zarządca Król Graveth
Miasto stołeczne Jelkala

Królestwo Rhodoków jest rządzone przez Króla Graveth'a natomiast pretendentem do tronu jest Lord Kastor z Veluki.

Artimenner zapewnia wgląd do początków Królestwa, gdy idziesz obok Zamku Culmarr. Stwierdza on, że Rhodokowie byli pierwotnie częścią królestwa Swadii, ale zbuntowali się, a następnie założyli własne królestwo. Znajduje to odzwierciedlenie w ich rodzajów wojsk włócznikach i kusznikach, wybrali górzyste tereny, aby pokonać kawalerię swadiańską, a im samym brakowało koni do stworzenia armii kawalerskiej.

Historia Edytuj

Państwo Rhodockie początkowo było częścią Imperium Calradii, gdy nastąpił wielki bunt plemion, ich tereny miały stanowić część państwa Swadiańskiego. I tak też się stało, jednak dumny naród Rhodocki zbuntował się i uciekł do gór. Założyli tam własne królestwo i wykorzystywali ukształtowanie terenu do obrony przed szarżami kawalerzystów swadiańskich. Później wybudowali swe prowincje i ustanowili własne prawo. Król wybierany był z szlachty, aktualny król - Graveth dzięki podstępowi został wybrany na króla.

Tereny Edytuj

Królestwo Rhodoków jest otoczone ze wszystkich stron górami oraz lasami na wschodzie.

Bandyci Edytuj

We wschodniej części na granicy ze Swadią można spotkać leśnych bandytów, na południu stepowych, a na północy morskich najeźdźców, oraz dezerterów i grabieżców, którzy występują na terenie całej Calradii. Na terenie kraju występują górscy bandyci. Okazjonalnie można natknąć się na pustynnych rozbójników w okolicach granicy z Sułtanatem Sarranidzkim.

Żołnierze Edytuj

Rhodockie Drzewo Zołnierzy
Lvl. 1 Rhodocki Współplemieniec
Lvl. 2 Rhodocki Włócznik Rhodocki Kusznik
Lvl. 3 Rhodocki Szkolony Włócznik Rhodocki Szkolony Kusznik
Lvl. 4 Rhodocki Włócznik Weteran Rhodocki Kusznik Weteran
Lvl. 5 Rhodocki Sierżant Rhodocki Strzelec

Zalety:

  • Najlepsi kusznicy w Calradii
  • Bardzo dobrzy halabardnicy

Wady

  • Brak kawalerii

CiekawostkiEdytuj

  • Rhodokowie bardzo przypominają Włochów i Szwajcarów. Posiadają górzyste tereny,nazwy miast są podobne lingwistycznie, leżą na południu. W floris expanded mod pack podobieństwo jest uderzające; Władca ma tytuł "Doża", tytuł ten istniał w średniowiecznych włoszech, oraz niektórzy lordowie mają tytuł patrycjusza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki