FANDOM

Turnieje to dwa różne rodzaje zawodów które mogą być znalezione w każdym mieście. Jeden z nich jest dostępny codziennie dla każdego. Drugi składa się na rundy i jest zazwyczaj dostępny gdy w mieście odbywa się uczta.

Areny są w nocy zamknięte więc jeśli przybędziesz o złej porze bedziesz musiał poczekać.

ArenaEdytuj

Każde miasto posiada arenę działającą do zmierzchu. Jeśli pogadasz z Mistrzem Areny wyjaśni ci on zasady i zapisze na walki. Zasad jest niewiele, nie ma drużyn. Każdy uczestnik startuję bez zbroi i z losową bronią. Głównym celem jest przeżycie i zabicie tylu oponentów ilu się da. Po walce otrzymasz pieniądze i doświadczenie w ilości zależnej od ilości pokonanych przeciwników. 

NagrodyEdytuj

Arena jest raczej słabym źródłem dochodu, ale może być dobrym miejscem dla nowych graczy do potrenowania walki bez ryzyka przegrania prawdziwej bitwy.

Nagrody są zależne od ilości pokonanych przeciwników najwięcej otrzymasz jeśli przeżyjesz potyczkę.

Pokonani

przeciwnicy

Denary Doświadczenie
0-2 0 0
3-5 5 5
6-9 10 10
10-19 25 10
20+ 60 10
Mistrz 250 200

TurniejEdytuj

Turnieje odbywają sie zazwyczaj przy okazji uczt i są jednym z najlepszych sposobów na zdobycie pieniędzy w grze. Możesz zapytac Mistrza Areny w których miastach odbywają sie obecnie turnieje.

Turnieje trwają 12-14 dni. Gra stara się mieć 3 turnieje aktywne w każdej chwili. Jeżeli jest ich mniej niż trzy co 24h losowe miasto otrzymuje 30% szansy na zorganizowanie turnieju.

W każdej rundzie jest od 2 do 4 drużyn. Drużyny składają się od 1 do 8 uczestników. Z czego wynika, że w rundzie może brać udział od 2 do 32 uczestników.  Otrzymasz broń i nie bedziesz miał dostępu do swojego ekwipunku lecz będziesz mógł podnosić broń poległych.

Przegranie rundy bez wyeliminowania minimum dwóch graczy(również tych z twojej drużyny) eliminuję z turnieju.

WyposażenieEdytuj

Wyposażenie jakie otrzymasz jest zależny od tego do jakiej frakcji należało miasto na początku gry.

  • Król. Swadii - koń + pika
  • Król. Rhodoków - zazwyczaj miecz jednoręczny + kusza
  • Khan. Khergidzki - zazwyczaj koń + łuk lub włócznie
  • Król. Vaegirów - zazwyczaj miecz + tarcza
  • Król. Nordów - wszystko prócz konia

NagrodyEdytuj

Możesz zarobić maksymalnie 4180 denarów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki