FANDOM

Wschodnia Europa
400-0.jpg
Położenie Wschodnia część kontynentu.

Dalej na wschód rozciąga się Azja a na południu Afryka.

Mieszkańcy Polacy

Kozacy Rosjanie Tatarzy Szwedzi

Zarządca Brak głównego władcy
Stolice Warszawa - Rzeczpospolita

Kijów - Wojsko Zaporoskie

Moskwa - Księstwo Moskiewskie

Bakczysaraj - Chanat Krymski

Zamek w Olsztynie - Królestwo Szwecji

Występowanie Mount&Blade: Ogniem i Mieczem

17-nasto wieczna Wschodnia część Europy możliwa do zwiedzenia w grze Ogniem i Mieczem miała ona być zmianą dla Calradii z poprzednich gier.

Zamieszkuje go pięć frakcji - Królestwo Szwecji, Wojsko Zaporoskie, Księstwo Moskiewskie, Rzeczpospolita i Chanat Krymski.

Historia Edytuj

Równiny, lasy, stepy i rzeki Europy Wschodniej widziały wiele konfliktów XVII wieku. Każda frakcja rośnie w siłę i chce poszerzać swoje terytoria. Cztery główne religie starły się na terenach Europy Wschodniej, jako kultury walczyły o dominację w sercach i umysłach ogromnej populacji.

Po upadku tatarskiej Złotej Ordy, siły skupiały się na terenach Europy Wschodniej, głównie na terenach dzisiejszej Ukrainy. Wkrótce szlachta Polsko-Litewska zaczęła osiedlać chłopów na żyznych polach Ukraińskich, a moskiewscy carowie, chcą rozszerzyć swoje granicę na południe od miasta ich przodków, Kijowa. Nie mogą natomiast poszerzyć swych granic o Krym - główną granicę Chanatu Krymskiego wspieranego przez potężne Imperium Osmańskie. Na północy protestanccy Szwedzi, utwardzeni zwycięstwem w wojnie trzydziestoletniej, starali się stworzyć Bałtyckie imperium kosztem uprawnień katolickich i prawosławnych.

Technologia Edytuj

Nowa technologia rozprzestrzeniała się bardzo szybko. Ulepszenia broni palnej - pistolety, muszkiety, granaty dla Polaków nie były to zbytnio dobre wiadomości ponieważ ich główna siła leżała w rękach husarzy, a aktualna technologia mogła ich spokojnie zlikwidować. Mimo broni palnej zawsze warto było mieć w pochwie szablę.

Najemnicy Edytuj

Każda frakcja ma swoich najemników, których szkoli się w obozach szkoleniowych można tam zatrudnić:

  • Najemników piechurów
  • Najemników strzelców
  • Najemników kawalerzystów

Najemnicy są drożsi od zwykłych żołnierzy frakcyjnych. Jednak najemnicy mogą być odpowiednio wyposażeni przez gracza dla stosownej taktyki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki